Sephora Sun Disk Bronzing Powder

Ocak 12, 2018 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Doğum günü ayımdaki alışverişimde bronzerlara doyamama sendromumdan dolayı satın aldığım Sephora Sun Disk Bronzing Powder'dan bahsetmek istiyorum. Bu arada, o günden bugüne bronzerlara karşı oluşan önlenemez tutkum gram azalmış değil ve bu da blogda daha çok bronzer yazacağım anlamına geliyor. 

Sephora Sun Disk Bronzer

Sephora Sun Disk Bronzing Powder, bildiğim kadarıyla oldukça geniş renk seçenekleri olan dev gibi bir bronzer... Adına uygun şekilde yuvarlak bir ambalajda tasarlanmış olan bu bronzer, ortasında Sephora amblemini taşıyor. 

Sephora Sun Disk Bronzer
Sephora Sun Disk Bronzer

Sephora Sun Disk bronzerın bendeki rengi 01 clair light... Oldukça açık renkli, içerisinde hafifçe turunculuk barındıran sıcak tonlu bir bronz pudra olan Sephora Sun Disk bronzer; hafif pigmentli yapısıyla kontrollü uygulama yapmama olanak tanıyor. Parmakla swatchlandığında ilk katta neredeyse hiç renk vermiyormuş gibi görünse de, fırçayla rengini yüzüme rahatça transfer ediyor ancak; hem çok açık renkli hem de pigmenti zayıf bir bronzer olduğu için o günkü makyajıma göre iki kat uygulayabiliyorum. Bu bronzerın 01 clair light renginin, benim gibi çok beyaz tenliler için oldukça uygun pigmentasyona sahip olduğunu düşünüyorum. Ne yaparsam yapayım asla aşırı ürün uygulayamadığım için, hep güvenli tarafta kalabiliyorum. Fakat, gerçekten beyaz tenli değilseniz, bu rengin sizi memnun etmeyebileceğini düşünüyorum. 

Sephora Sun Disk Bronzer

Sephora Sun Disk Bronzing Powder'ı uygularken en iyi sonucu açılı allık fırçalarıyla ve orta sıklıkta kılları olan yuvarlak formlu fırçalarla alıyorum. Allıkla birlikte kullanacaksam tek kat uygulama bana yeterken, sadece bronzer uygulamak istediğimde iki kat uygulama yapıyorum. 

Sephora Sun Disk Bronzer

Sephora Sun Disk bronzer, benim cildimde tüm bir mesai gününü hafif silinse de kurtarıyor ancak, makyajımı mutlaka sabitlemiş olmam gerekiyor. Makyajımı sabitlemediğimse ise, kalıcılığı benim cildimde 3-4 saat kadar sürüyor. Tek başına bende oldukça sarımsı duran bu bronzerı, en çok allıklarımla birlikte kullanmayı seviyorum. Tek başına uyguladığımda tüm yüzümü garip bir şekilde sapsarı gösterdiği için, bu kullanım şeklini açıkçası pek tercih etmiyorum. Fotoğrafta bronzerı aslında sadece elmacık kemiklerimin üzerine allık gibi uyguladım ama görebileceğiniz gibi sanki tüm yüzüme sarımsı bir pudra sürmüşüm gibi çıkmış. 


Bu bronzer ışık altına tuttuğunuzda hafif ışıltılı görünse de, uygulandığındaki duruşu satin görümlü diyebilirim. Mat bir bronzer değil ancak, ışıltıları ciltte belli olmuyor. Dokusu yumuşacık, neredeyse kadife gibi bir his veriyor ancak; bu dokuya bağlı olarak bayaca tozutuyor. Sephora Sun Disk bronzer far olarak (geçiş rengi ve göz kapağının katlanma bölgesinde) da oldukça iyi iş görüyor. 

Sephora Sun Disk Bronzer

30 gr ürün içeriğiyle evladiyelik bir bronzer diyebileceğim Sephora Sun Disk Bronzing Powder'ın siyah, şık ambalajının kapağında büyük bir aynası var. Paraben içermiyor ancak, koruyucu olarak bht içeriyor. Çiçeksi, çok güzel ve bence yoğun bir kokusu var. Bu kokuyu ürünü uyguladığımda hissetmiyorum. 

Sephora Sun Disk Bronzer

Sephora Sun Disk Bronzing Powder ve tüm Sephora ürünlerini, Sephora mağazalarında bulabilirsiniz. Sephora bu bronzerın yeni versiyonlarını da, piyasaya sürekli çıkartıyor.

Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. sana gayet yakışmış bende görünmez bile :-)) güle güle kullan canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. rengi sana çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  3. Pudra bronzerlerı ayrı bir seviyorum. Sephoraya gidersem bakacağım!

    Blogunuzu takibe aldım. Diğer yazılarda görüşmek üzere, beni ziyaret etmeyi unutmayın.. Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  4. Rengini daha soğuk düşünmüştüm; ama yine de sende hoş durmuş... Sephora indiriminde o bronzerlara direndim ya, kendimi tebrik ediyorum. Gerçi senin bronzer yazılarını okudukça koşarak gidip alasım gelmiyor değil :))) güle güle kullan şekercim, öperim!

    YanıtlaSil
  5. Ben renginin daha soğuk olacağını düşünmüştüm ama yine de sende gayet hoş durmuş. Canım çok bronzer çekiyor senin yazılarını okuyunca :)) güle güle kullan şekerim, öptüm!

    YanıtlaSil