Caudalie Moisturizing Toner

Aralık 01, 2017 10 Comments A+ a-

Merhaba...

Çok kuru ciltli biri olduğum için, her yüz temizleme sonrasında nemlendirici özellikli tonikler kullanmak hem cilt ph ımı dengelemeye yardımcı oluyor hem de cildimi oldukça rahatlatıyor. Bugün anlatacağım Caudalie Moisturizing Toner de bu ihtiyacımı başarıyla karşılayan bir ürün oldu. 

Caudalie nemlendirici tonik

Caudalie Moisturizing Toner, cilt temizliği tamamlandıktan sonra cildi rahatlatmayı ve nemlendiriciye hazırlamayı hedefliyor. Sabah-akşam bir pamuğa dökülerek uygulanması öneriliyor. Göz çevresinde de kullanılabiliyor

Caudalie nemlendirici tonik

Tonikler genel algının aksine cildi temizlemek için kullanılan ürünler değildirler. Eğer, cildinizi temizledikten sonra toniklerken hala pamuğunuzda kir görüyorsanız, cilt temizliğinizi düzgün yapamamışsınız, demektir. Temizleme rutininizi gözden geçirmeniz gerekir. Toniklerin görevi, cilt temizliği sırasında bozulan cilt ph ınızı tekrar normale getirerek ve açılan gözeneklerinizi toparlayarak, cildinizi nemlendiriciye hazırlamaktır

Caudalie nemlendirici tonik

Caudalie nemlendirici toniği, ben her cilt temizleme rutinim sonrası kullandım. Oldukça hafif ve nazik bir yapısı var. Cildimdeki, temizleme ürünleri ve sudan kaynaklanan gerginliği harika şekilde toparlıyor ve cildimi rahatlatıyor. Nemlendiriciye cildimi hazırlıyor ve hafif de bir nem veriyor. 

Caudalie nemlendirici tonik

Alkolsüz bir tonik olan Caudalie Moisturizing Toner, organik gliserin içeriyor. Parfümlü bir ürün olmasına rağmen, varla yok arası, çok hafif bir kokusu var. Şeffaf yapıdaki bu ürün, konsantre üzüm çekirdeği yağı içeriyor. Paraben, fitalat, mineral yağ, hayvansal kökenli maddeler içermiyor. Bu tonik, bence "7 Skin Method" uygulamak için de oldukça uygun... Ürünün açıldıktan sonra 9 ay kullanım ömrü var. Aynı zamanda, Caudalie hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

Caudalie nemlendirici tonik

100 ml ve 200 ml olmak üzere iki boyda satılan Caudalie Moisturizing Toner, kullandığım süre içerisinde çok memnun kaldığım bir tonik oldu. Elimdeki tonikler bittiğinde yeniden satın alabilirim. Caudalie dermokozmetik bir marka ve ürünlerini eczanelerden ve ya dermokozmetik satışı yapan online satış sitelerinden ulaşabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Elimdeki Sephora ve Bioderma tonerlar bitince bunu deneyeyim, nem sağlayan tonerlar '7 skin method' keşfettikten sonra oyunu değiştiren bir element oldu cilt bakımında 😍😍 Caudalie'nin içindeki üzüm çekirdeği yağının da etkiyi artıracağına eminim.♥️
    Öperim kocaman!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elimdekiler bitince yine buna dönerim Zeynuşum (bi sene sonra yani😂😂) Ben de toniği elimle uygulamaya başlayınca farkı çok hissettim😍 Gothamista sağolsun😊
      Öpüyorum kocaman💐

      Sil
  2. bende 200 ml.'li var bitmek üzere ve en sevdiğim toniklerden biri sanırım yenisini alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu toniği İrem’cim😊 Sevgiler💐

      Sil
  3. şu 7 skin yöntemini ben de uygulayacağım ama akşam eve geldiğimde öyle yorgun oluyorum ki yüzümü temizleyio kremlerimi anca sürüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 skine vakit bulamasan bile, toniği elle tamponlayarak uygulamak ciddi fark yaratıyor. Aklında olsun😊 Sevgiler💐

      Sil
  4. Bu toniği çok merak ediyorum Blana'cım ya, senden de onay aldıysa (hele 7 skin için) tamamdır! Elimde şimdi yine güzel bir tonik var. Onu kullanıp bitirince buna bakabilirim. Güle güle kullan canım, öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendiğim bir tonik bu Başk’cım, elimdekiler bitince yine buna döneceğim sanırım😊 Senin de aklında olsun!
      Çok teşekkür ederim, öpüyorum💐

      Sil
  5. İçeriği gayet güzelmiş Blana'mmm ve tonik sever biri olarak mutlaka deneyeceğim :)) Öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklında olsun Mary’im, seveceğini düşünüyorum😊 Sevgiler💐💐

      Sil