H&M Precision Sponge Makyaj Süngeri

Kasım 03, 2017 15 Comments A+ a-

Merhaba...

Günlük makyajımda neredeyse her zaman makyaj süngerlerinden yardım alıyorum. Piyasada bulunan farklı makyaj süngerlerini denemeyi de seviyorum. Bugün, çokça övülen hatta bir ara hiç bir yerde bulunamayan H&M Precision Sponge makyaj süngeri ile ilgili düşüncelerimden bahsetmek istiyorum.

HM makyaj süngeri

HM'nin beyaz renkli bu makyaj süngeri; yumurta biçimli, uç kısmı sivri, oldukça yumuşak yapılı bir ürün... Orta kısmında halka şeklinde bir kabartısı var. Daha yıkamadan bile yapısının yumuşaklığından çok konforlu bir uygulama yapacağını anlayabiliyorsunuz. 
H&M Precision Sponge makyaj süngeri, ıslattığımda bayaca şişiyor ve çok daha yumuşak bir dokuya kavuşuyor. Uygulama yapması gerçekten çok başarılı ve yapısı sayesinde de uygulama sırasında cilde verdiği his çok güzel... Likit fondöten ve kapatıcıları homojen şekilde cilde yayıyor ve hızlıca uygulama yapmama olanak sağlıyor. Pudra ürünlerle de performası gayet iyi... Bunu yaparken her sünger gibi, bir miktar ürün emiyor ve ürünlerin kapatıcılığını azaltıyor.

HM makyaj süngeri

HM makyaj süngeri bir çok kişi tarafından Beauty Blender'a muadil gösteriliyor. Bana soracak olursanız, iki sünger birbirlerine muadil değiller. Çünkü, bana göre iki ürünün muadil olabilmesi için, her açıdan bire bir aynı özellikleri göstermeleri gerekir. Beauty Blender, HM süngerden daha az ürün emiyor ve çok daha uzun ömürlü... Bununla birlikte, her iki sünger de yumuşacık ve çok güzel şişiyorlar ve uygulama performansları da oldukça başarılı.

HM makyaj süngeri

HM makyaj süngerinin benim için en olumsuz yanı, kullanım ömrünün çok kısa olması... Sünger, çok kısa sürede hamurlaşmaya ve plastikleşmeye başladı ve eski performansını kaybetti. İki-iki buçuk ay sonunda da kullanım ömrünü yitirdi. Bu süre içerisinde, haftada en az üç gün bu süngeri kullandığımı da söylemeliyim

HM makyaj süngeri

Eğer benim için, nerdeyse her gün makyaj yapıyor ve sünger kullanıyorsanız HM sünger kullanım ömrünün kısalığı nedeniyle tercih etmeyebilirsiniz ancak; arada sırada ten makyajı yapanlar için bence çok iyi bir alternatif olabilir. Ben kullandığım süre içerisinde, en azından ilk bir ay boyunca çok memnun kaldım.

HM makyaj süngeri

H&M Precision Sponge makyaj süngerini HM mağazalarında oldukça uygun bir fiyata satın alabilirsiniz. Eskisine kıyasla çok daha kolay bulunduğunu da söylemeliyim. 

Sevgilerimle...

15 yorum:

  1. Valla bence de Beauty Blender'ın muadili yok. Diğerleri ya fazla ya az yumuşak, ya da kullanım ömürleri BB'nin en çok yarısı kadar. 2 sene önce aldığım BB hala taş gibi valla. Birinin 10 TL, diğerinin 60 TL olması kararımı pek etkilemiyor :) Çok iyi bir yazı olmuş, eline sağlık canım! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak’cın BB nin muadili bence de yok ve o fiyatı da hak ediyor. Ben açıkçası artık pek macera aramayıp BB ile devam etmeyi düşünüyorum. Çok teşekkür ederim canım, öpüyorum💐

      Sil
  2. bu presicion sünger diye mi geçiyor ben de aynı isimle daha sert kontur uygulamaya müsait keskin köşeleri olan bir sünger almıştım.. H&M süngerlerden çok memnunum genelde ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HM nin denediğim tüm süngerleri baya yumuşaktı İrem’cim, ilk kullanımlarda da iyi iş çıkarıyorlar😊 Sevgiler💐

      Sil
  3. Merakımdan aldım bu süngerlerden . Arada makyaj yaptığım için uzun süre gider bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada makyaj yapıyorsan, senin için iyi bir tercih olmuş Nilüfer’cim😊 Sevgiler💐

      Sil
  4. hm den hiç büyük sünger almadım, öyle çok çeşit var ki hiç karar veremedim, başka türlerinden aldım :D :D eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
  5. H&M süngerler yumuşaksa çok güzel oluyorlar ama dediğin gibi kullanım ömürlerinin kısalığı insanı üzüyor. Arka arkaya alıp bir Beauty Blender sünger parası harcıyoruz ve 5-6 süngerin ömrü 1 BB'nin ömrüne denk geliyor. Tabii bu, sünger merakı ve deneme arzumuzu frenlemeye yetiyor mu? Asla! 😂😂
    Güle güle kullan Blanam,
    En pufidik süngerler senin olsun ❤️❤️
    Öperim çok!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum çok haklısın, sırf meraktan 5-6 süngere bir BB parası veriyoruz ama onlar bir BB etmiyor. Ben artık mümkün mertebe BB ile devam edeceğim ama merakıma yenilirsem de şaşırmam tabi😃
      Çok teşekkür ederim Zeynuşum, kocaman öpüyorum❤️

      Sil
  6. Bu spngerler renkli renkli çok tatli oluyor. Ben makyaj yapmadigim için bakip bakip alamadigim ürünlerden 😄

    YanıtlaSil
  7. Meşhur sünger hep olumlu yorumlar okuyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Ausem tamamen aynı fikirdeyiz😊 Her gün kullandığım için çok çabuk ömrünü doldurdu ama ilk başlardaki performansını çok sevdim😊 Öpüyorum seni❤️

    YanıtlaSil