Bobbi Brown Luxe Lip Color Ruj - Neutral Rose

Eylül 06, 2017 10 Comments A+ a-

Merhaba...

Fark ettim ki, blogumda en az bahsettiğim ürün grubu rujlar... Elimde bayaca sevdiğim rujum olduğunu düşününce de, onlara daha fazla haksızlık etmemeye ve yavaş yavaş burada yer vermeye karar verdim. Geçen sene, eşimin bana Sevgililer Günü hediyesi olan Bobbi Brown Luxe Lip Color serisinden Neutral Rose rengi bugün blogumun konusu olacak. 

Bobbi Brown Neutral Rose

Bobbi'nin dudak ürünlerini genel olarak seviyorum. Yapıları bence gerçekten güzel... Bobbi Brown Luxe Lip Color serisi; sürümü kolay, kremsi yapıda, tek katta yoğun renk ve kapatıcılık sağlayan rujlar vaadediyor. Üstelik bu seri; dudaklara bakım yapıp, dudaktaki ince çizgilerin gözle görünür şekilde azalmasına yardımcı olacağını iddia ediyor. Dudakların çatlamasını önlemek ve dudaklara nem vermek de vaadlerinin arasında...

Bobbi Brown Neutral Rose

Bu ruju, yaklaşık bir senedir kullanıyorum. Gerçekten sürümü çok kolay, bu konuda tasarımı da bana pratik geliyor. Ben rujlarımı orjinal formlarını hiç bozmadan uyguluyorum; yani yuvarlamıyorum ya da düzleştirmiyorum. Rujun yapısı yumuşak, dudağımda oldukça konforlu bir uygulama sağlıyor. Adeta yağ gibi kayıyor. Bobbi Brown Luxe Lip Color ruj gerçekten tek katta tam örtücülük veriyor, üst üste geçmem hiç gerekmiyor.   

Bobbi Brown Neutral Rose

Kendi adıma, her gün kullanmamın pek mümkün olmadığı bir makyaj malzemesinin, dudaklara çizgi bakımı yapma vaadinin hiç gerçekçi olmayacağını söylemeliyim. Ben dudak çizgilerimde bir iyileşme gözlemlemediğim gibi, zaten bir rujdan böyle bir beklentim de hiç olmadı. Fakat, dudaklarımı kesinlikle kurutmuyor ve soğuk havalarda bir bariyer gibi koruyup çatlamalarını önlüyor

Bobbi Brown Neutral Rose

Bobbi Brown Luxe Lip Color rujlarının bendeki rengi olan Neutral Rose, satin yapılı bir ruj... Kesinlikle mat değil ama parlak de değil... Son derece doğal duran bir dokusu var ve rujlarda en sevdiğim dokunun satin bitiş olduğunu da eklemeliyim. 
Bobbi Brown Neutral Rose, içinde kahvelik barındıran bir gül kurusu rengi... Benim için, nude bir ton değil, beyaz tenli olduğum için bende oldukça belirgin ve koyu duruyor. Ancak, günlük kullanıma da oldukça uygun bir rengi var. Esmer tenliler içinse, nude bir seçenek olabilir. Bu rengi gerçekten çok beğeniyorum ve kendime de yakıştırıyorum. 

Bobbi Brown Neutral Rose

Bobbi Brown rujların tek kötü tarafları, bir süre sonra kokularının değişmesi... Ancak, marka bu konuda bir formül değişikliğine mi gitti, bilemiyorum. Çünkü; bendeki ruj bir senesini doldurduğu halde hala ilk günkü gibi duruyor, kokusu ve yapısında hiç bir değişiklik olmadı. Bu benim için, oldukça sevindirici bir durum çünkü, çok kolay ruj bitiremiyorum. Hele ki, tek katta opak olan rujlar çok daha uzun ömürlü oluyor. 


Bobbi Brown Luxe Lip Color, Neutral Rose, bir şey yiyip içmediğim sürece dudaklarımdan silinmiyor. Hunharca bir şeyler içmiyorsam da kalıcılığını koruyor ancak, yemek yediğimde tazelemem gerekiyor. Açıkçası, ben günlük olarak sabitlenen ve zor çıkan rujlardan zaten hoşlanmıyorum; dolayısıyla bu durum benim için bir dezavantaj değil. 

Bobbi Brown Neutral Rose

3,8 gr miktarıyla, sıkça kullanmama rağmen azalma belirtisi bile göstermeyen Bobbi Brown Luxe Lip Color ruj, altın görünümlü ambalajı ve kapağındaki kabartmalı Bobbi Brown armasıyla, lüks bir makyaj malzemesi kullanma hissini de bence çok iyi veriyor. Kapağı gayet sağlam kapanıyor, çantada taşımaya oldukça uygun. İçeriğinde peptitler bulunan Luxe Lip Color rujlar paraben içermiyorlar

Bobbi Brown Neutral Rose

Bobbi Brown Luxe Lip Color rujlara ve tüm Bobbi Brown ürünlerine, Bobbi Brown mağazalarından, Boyner'lerden ve markanın online satış sitesinden ulaşabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Blana'm hem rengi hem yapısı bana göreymiş. Bu seri aklımda olsun, hoş evde azalmak bilmeyen bir ruj stoğu var onu ne yapacağım hiç bilmiyorum :))) Çok öpüyorum canımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin yapısı şahane Gökçe'm :) Hepimizde o yığın var, aman sefamız olsun :) Ben de çok öpüyorum <3

      Sil
  2. Bobi brown biraz pahalı geldi bana çok da ilgimi çekmedi bir şey açıkçası o yüzden hiç alışveriş yapmadım 😊 Rujun rengi güzelmiş ama güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bobbi'nin ürünlerini seviyorum ben İrem'cim. Pahalılar ama fiyatlarını hak eden ve vazgeçemediğim ürünleri de var. Teşekkür ederim, öperim <3

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş canım sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Ambalaj çok güzel, kesinlikle lüks bir hissiyatı var; renge de bayıldım 😍 Güle güle kullan Blanam 💖
    Yalnız Boranın bunu sana sevgililer günü hediyesi olarak alma hikayesini detaylı olarak anlatmanı isterdim; zira kendisini tanıyan biri olarak şaşırtıcı bir ayrıntıydı 😂😂 Hayır guaj boya al, aynı şey! 😂😂
    Öperim kocaman!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynuşum, bu seri bence hem göze hem gönle hitap ediyor. :) Şimdi o hikayeler hem uzun hem fantastik oluyor, biliyorsun. İleride anılarımı bir kitapta topladığımda yazmayı planlıyorum :P Zaten evde bunun da aynısından vardı, benim ki açgözlülük :D Kırtasiyede de 3 TL :))
      Ben de kocamannnn öpüyorum seni <3

      Sil
  5. Bobbi Brown rujların yapısını çok beğeniyorum, renkleri de bence çok asil :) Bu renge de bayıldım; bende de muhtemelen senden bir tık açık; ama yine de daha kırmızıya dönük durur. Aklımda olsun :) Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bobbi'nin rujlarını ben de çok beğeniyorum Başak'cım, lipglossları da güzel ihihihihi :)) Bu renk sende, bende durduğundan farklı durur ama bence çok da yakışır <3 <3 Mağazaya yolun düştüğünde bir dene, diyorum :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil