The Balm Appetit Far Paleti

Temmuz 19, 2017 12 Comments A+ a-

Merhaba...

The Balm markasının en sevdiğim ürün grubu, kesinlikle farları... Dolayısıyla, kendime uygun bulduğum paletlerine karşı koyamıyorum. Bugün anlatacağım The Balm Appetit far paleti de, çoğumuzun aklını çelen kiremit rengi far sayesinde koleksiyonuma katıldı.

Appetit far paleti

The Balm Appetit far paleti, klasik The Balm karton ambalajında satılıyor. Yemek menüsü temalı eğlenceli ambalajının iç kapağında büyükçe bir aynası var. Paletin, diğer The Balm paletlerinden farklı olarak iç kısmında "Eat Ur Out" yazan ikinci bir kapağı var. Bu kapağı kaldırdığımızda da farlara tamamen ulaşabiliyoruz. İkinci kapak görünüşte oldukça eğlenceli olsa da, kullanım açısından açıkçası ben pek pratik bulmadım.

Appetit far paleti

Appetit far paletinde mat, ışıltılı ve simli yapıda toplam 9 adet far bulunuyor. Farların yapıları çok tebeşirimsi değil fakat klasik The Balm farlarına kıyasla çok kuru bulduğumu söylemeliyim. The Balm farlarında alışkın olduğum ve çok sevdiğim o kremsi doku, bu palette yok. Farların dağıtılmaları biraz zaman ve emek istiyor. Pigmentasyonları bence ortanın üzerinde, çoğu farı bazsız kullanabilirsiniz. Bir far bazıyla da, yüksek yoğunlukta renk veriyorlar. Ben bazsız makyaj yapmıyorum, dolayısıyla tek başlarına performanslarını bilemiyorum ancak; bazla birlikte tüm gün renklerini koruyorlar ve göz kapağımda çizgilenme yapmıyorlar. Bu farlar da, tüm The Balm farlar gibi tozutuyorlar.

Appetit far paleti
Appetit far paleti

The Balm Appetit far paletinin ilk sırası, mat renklerden oluşuyor. Bruce Schetta paletin baz rengi ve bence paletin tebeşirimsi dokuya en yakın rengi... Göz kapağındaki damarlı görünümü nötürlemek ve üzerine uygulanan farların karıştırılmasını kolaylaştırmak için oldukça uygun bir rengi var. Mac Encheese bence harika bir gül kurusu tonu fakat, yapısı bayaca kuru ve paletteki en zayıf pigmentli farlardan biri... Bu renk, göz makyajında geçiş rengi olarak bence en güzel tonlardan...Ray Sinbread ise, sıcak tonlu mat bir kahverengi... Yapısı yine, bu sıradaki farlar gibi kuru... Göz kapağının katlana bölgesinde gölgelendirme rengi olarak, bence iyi iş çıkarıyor.

Appetit far paleti

Appetit far paletinin ikinci sırası, bence bu paletin en güzel renklerinin olduğu sıra... Bu üçlüyü olduka hevesli denediğimi itiraf etmeliyim. Tatte R. Tots, yumuşak yapılı, simli bir rose-gold! Bu rengi swatchladığımda vurulmuştum ancak, bazla bile simleri o kadar dökülüyor ki! Tüm gün, akşama kadar yüzüm sim içinde, adeta gelinin kız kardeşi havasında dolanmak zorunda kaldım. Rocky Road-Icecream ışıltılı bir mor, içinde kahvelik de bulunduğundan ve çok koyu bir renk olmadığından günlük makyajlarda bile abartılı durmuyor. Yapısı Tate R. Tots gibi yumuşak değil ancak, nispeten kolay dağıtılıyor. Chris P. Bacon ise, paleti alma sebebim! Orta yumuşaklıkta, seyrek simler içeren, harika bir kiremit rengi!.. Bu rengin simleri dökülme yapmıyor, simli değil ışıltılı duruyor. Göz kapağımda hayal ettiğim gibi kırmızı-kiremit durmadı ancak, hala paletteki en sevdiğim renk olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bu far da, diğerlerine kıyasla daha kolay dağıtılıyor.

Appetit far paleti
Appetit far paleti swatch

Appetit far paletinin son sırası bir ışıltılı, bir mat, bir de simli fardan oluşuyor. Bana pek hitap etmeyen renklerin olduğu bu sıranın yerine, ben pembeli-kahveli farlar tercih ederdim. Hal Apeno-Poppers orta yumuşaklıkta, sedefli bir kemik rengi... Kaş kemiğini ve göz pınarlarını aydınlatmak için bence kullanışlı ve abartısız bir rengi var. Artie Chokedip mat bir gri... Yapısı üst sıradaki mat farlar kadar kuru olmayan bu rengi pek tercih ettiğimi söyleyemeyeceğim ancak, yanındaki farla birlikte dumanlı göz makyajlarında kullanılabilir. Alfren O'Pasta oldukça simli bir füme rengi... Yapısı kuruya yakın ve göz kapağında tam opak olması için üst üste uygulama yapmak gerekiyor. 


The Balm Appetit far paleti, toplam 13,5 gr ürün içeriyor ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Talc ve paraben içermiyor ancak, mica içeriyor. Mıknatıslı ambalajı oldukça sağlam kapanıyor; çantada açıldı mı, derdi yaşatmıyor.

Appetit far paleti

Yapılarından ötürü ve dağıtmak için mesai harcamayı gerektirdiğinden The Balm Appetit farlar elimin sıkça gitmediği ürünlerden oldu. Açıkçası, göz makyajı yapmaya yeni başlayanlar için zorlayıcı bir palet olabileceğini düşünüyorum

Appetit far paleti

The Balm markası ülkemizde sadece Gratislerde satılıyor. Artan fiyatlarından ötürü, bu markaya artık uygun fiyatlı diyemiyorum ancak; %50 indirimlerle yine de, hala yurtdışı fiyatlarından daha uyguna satın alabilmek mümkün. The Balm Appetit far paletini bana bulup satın alan canım Zeynuş'uma da çok teşekkür ederek yazımı bitiriyorum.

Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Gerçekten muhteşem renkler ve pigmentasyon. Bayıldım, mutlaka edinmeliyim. Güle güle kullan Blanacım :)

    YanıtlaSil
  2. ben özellikle orta sıra için almıştım bu paleti pek kullanamıyorum sıra gelmiyor ama elimde olmasından memnunum :-)) sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim ben de orta sıra ve hatta o kiremit far için aldım ama yapılarını beğenmediğim için elimden çıkardım. Kullanmayacağım ürün çekmecede durmasın, dedim. Çok öptüm <3

      Sil
  3. Renk skalasından dolayı bu paleti The Balm alelacele çıkartmış, ellerinde ne varsa onu koymuş gibi geliyor. Benim de beklentilerimi karşılamadı maalesef. Çok daha iyi alternatifler varken hiç gerek yok bu paleti almaya. Bizimki yılbaşı rehvetive o harika bakır rengiyle körleşmemizdi adeta. =))))
    Daha güzelleri bizim olsun Blanam,
    Öperim çok!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum ben yapılarını da genel olarak kuru bulduğumdan, palet benim için hayal kırıklığı oldu, biliyorsun.
      Kesinlikle yılbaşının heyecanına ve o kiremit fara kapıldık.
      Çok daha güzelleri bizim olsun.
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  4. The Balm farlarının yapısı bir başka gerçekten, yumuşacık kremsi ve pigmentasyonları yüksek. Bu özeliklerin bu palette olmadığını söylemişsiniz ya orada gözümden düştü palet, artık bütün renkler uygun fiyatlı her markada var ancak güzel kremsi yapı bulmak çok zor onlarda da, bu yüzden renklerinden ziyade yapıları da iyiyse alıyorum far paletlerini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm farları ben de çok beğeniyorum, bu paletin pigmentasyonu iyi aslında ama yapısını beğenmedim, çok kuru. Dediğiniz gibi, rengi buluyoruz ama o kremsi yapıyı yakalamak zor. En güzelleri sizin olsun. Sevgiler...

      Sil
  5. Renklerini çok farklı bulmadığımdan elim gitmemişti Blana'm. O yazının farların panı olduğunu zannediyordum ben :))) Emeğine sağlık canım, çok öpüyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tonları kolayca bulmak mümkün Gökçem, almamakla bir şey kaybetmemişsin. Yazının panlar olması daha da kullanışsız olurdu, iyi ki öyle yapmamışlar :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  6. En çok beğendiğim ve kullandığım tonlar Blana'mm ancak elimde epey far olunca para bayılmak istemiyorum :D Pigmentleri gayet iyiymiş bitanemm ama yapısı kuru olmasaymış daha iyiymiş :) Mutlulukla kullan canımın içii <3

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel bir palet, gözlerine uyguladığın renk çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil