The Balm Meet Matt(e) Trimony Far Paleti

Mart 08, 2017 27 Comments A+ a-

Merhaba...

Makyaj malzemelerim söz konusu olduğunda, içlerinde benim için en özel olanlar kesinlikle far paletlerimdir. Makyaj yapmaya başladığım üniversite yıllarımdan bu yana, far paletleri benim için hep bir arzu nesnesi olmuşlardır ve makyaj koleksiyonumun en kalabalık kısmını da onlar oluştururlar. Bu yazımın konusu olan, The Balm markasının Meet Matt(e) Trimony far paleti de, bu tutkumun sonucunda, Gratis raflarında yerini alır almaz, indirim falan beklemeden koşarak gidip satın aldığım bir ürün...


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, The Balm farların yapılarını genel olarak oldukça beğenirim. Tozutuyor olmalarını görmezden gelirsem; pigmentasyonlarını, kalıcılıklarını ve dağıtılmalarını çok başarılı buluyorum. 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

The Balm Meet Matte Trimony, tamamı mat yapıda dokuz tane fardan oluşuyor. Palete genel olarak kahve-kızıl tonları hakim... Hem gündüz hem gece makyajları çıkarılabilecek ya da istenirse ışıltılı farlara eşlik edebilecek oldukça kullanışlı, joker diyebileceğim bir palet olduğunu düşünüyorum. Farların hepsi yumuşak yapıda ve orta derecede pigmentliler... Göz kapağına kolayca transfer oluyorlar. Karıştırılmaları ve dağıtılmaları gayet kolay... Dağıtılırken renkler birbirinin içinde kaybolmuyor ve istenilen yoğunlukta geçişler elde edilebiliyor. Tüm The Balm farları kadar tozutuyorlar.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Far bazı olmadan göz makyajı yapmadığım için, paletteki farların tek başlarına kalıcılıkları hakkında yorum yapamıyorum ancak; bir far bazı ile tüm mesai gününü çıkarıyorlar. Renklerde silinme ya da solma olmuyor, göz kapağımda çizgilenme yapmıyorlar. Aynı şekilde, bazla pigmentasyonları da oldukça kuvvetli... Fırçamı, pana hafifçe değdirmem çoğu zaman yeterli oluyor. 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Paletin ilk rengi, Matt Lin pembe alt tonlu bir krem... Bana göre her far paletinde, böyle bir astar renginin bulunması gerekiyor. Her makyajımda kullandığım bu renk, göz kapağımdaki damarlı görüntüyü de güzel nötürlüyor. 
Matt Thomas, bebek pembesi olarak tanımlayabileceğim bir renk... İlk bakışta bana paletin en gereksiz rengi gibi görünmüştü ancak, doğru renklerle kombinlendiğinde çok şık duruyor. Pastel bir tonu olduğu için, göz kapaklarında sırıtmıyor. Duruşunu aşağıdaki makyajda görebilirsiniz. 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Matt Rossi, taupe diye tanımladığımız renkte bir far... İçinde belirgin şekilde grilik barındıran bir kahverengi... Swatchlara ışıktan dolayı rengi düzgün yansımamış fakat içinde leylak yansımalar da olan değişik ve güzel bir tonu var. Özellikle dağıtıldığında leylaklık daha çok ortaya çıkıyor ve göz kapağının katlanma bölgesinde tek başına harika geçişler oluşturabiliyor. Tüm göz kapağında kullanmayı da seviyorum.
İkinci sıranın ilk rengi Matt Lopez, turuncu tabanlı bir kahverengi... Hem göz kapağının katlanma bölgesinde hem tüm göz kapağında hem de koyu göz makyajlarında geçiş rengi olarak kullanılabilir. Çoğu makyaja girebilecek, çok amaçlı ve çok kullanışlı renklerden olduğunu düşünüyorum.
Matt Kumar, bana göre bu paletin yıldızı... Bu renk olmasaydı, paleti almaya bu denli hevesli olur muydum, bilemiyorum. Tam bir kırmızı kiremit rengi... Tek dokunuşla rengini veriyor, yapısı gerçekten şahane! Bu sene kırmızı tonlarını göz makyajlarımda kullanmayı ayrı seviyorum. Bu farı hem gözün katlanma bölgesinde hem tüm göz kapağında hem de gölgelendirme amaçlı kullanıyorum. Yukarıdaki makyajda duruşunu görebilirsiniz. Bu farın yoğunluğunu gönlümce arttırıp azaltarak farklı görünümler de elde edebiliyorum.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Matt Moskowitz koyu bir mor... Dürüst olmam gerekirse, paletteki renkleri değiştirme şansım olsaydı; tek değiştireceğim renk bu olurdu. Matt Thomas hariç, palette yan yana getirebileceğim pek renk yok açıkçası. Yine de, hakkını yememek lazım, tonu çok güzel... Pembeli, mürdümlü makyajlara çok yakışacak bir gölgelendirme rengi olacaktır. Alttaki makyajda Matt Thomas ve Matt Ahmed ile kombinleyerek kullandım.
Üçüncü sıranın ilk rengi Matt Evans, benim Meet Matte Trimony palette sanırım en çok kullandığım renk... Yine, ışıktan dolayı fotoğraflara düzgün yansıtamadım. Bu sene İstanbul'da gün ışığı bulmak bile gerçekten nimet oldu. Matt Evans; içinde çok hafif grilik bulunan, ne çok soğuk ne çok sıcak, nötüre yakın bir açık kahverengi... Bu renk benim kaşlarımla da uyumlu olduğu için, ben kaş farı olarak da kullanıyorum. Her makyajda kullanılabilecek tam bir geçiş rengi... Çok hafif bir göz makyajı yapmak isterseniz de, tek başına kullanmak için bence çok uygun... 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Matt Reed acı bir kahve... Gölgelendirme yapmak için ve kirpik diplerinde eyeliner gibi kullanmak için uygun... Ben, en çok kahverengi dumanlı göz makyajlarına yakıştırıyorum. Yoğunluğu arttırılıp azaltılabilen yapısıyla kullanmaktan keyif aldığım farlardan... Aşağıda, Matt Reed ile yaptığım günlük de kullanılabilecek kahverengi dumanlı göz makyajını görebilirsiniz.
Matt Ahmed, bence herkesin makyaj koleksiyonunda bulunması gereken oldukça pigmentli siyah bir far... Kirpik diplerine eyeliner olarak, gözün dış köşelerinde gölge rengi olarak kullanılabilir. "Smokey eye" makyajlarının da baş rol oyuncusu...
Meet Matt(e) Trimony far paleti, her The Balm ürünü gibi oldukça eğlenceli bir ambalaj tasarımına sahip... Kartondan, mıknatıslı ambalajı sayesinde; kapağı çıktı, tam kapanmadı gibi sorunları yok. Toplamda 21,6 gr ürün içermesine rağmen oldukça hafif... Kapağının içinde, büyük bir aynası var. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kartondan ambalajının benim için tek derdi, çok çabuk kirleniyor olması... Makyaj temizleme mendilleriyle ambalajı sürekli silmeme rağmen lekeler kalabiliyor ve açıkçası ben bu durumdan pek hoşlanmıyorum. 
Her far 2,4 gr ve paletin açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Farlar mica ve silikon içeriyorlar fakat, paraben içermiyorlar.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

The Balm Meet Matt(e) Trimony far paleti ülkemizde sadece Gratislerde satılıyor. The Balm'ın yurt dışında, fiyatları oldukça yüksek ve Sephoralarda bulunabilen bir marka olduğunu aklıma getirdikçe; ülkemizdeki en güzel şeylerden biri olduğunu düşünmeden edemiyorum. Gratislerde indirimsiz 100 TL civarında satılan bu palet, The Balm'ın kendi sitesinde 42 Dolar... 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bu upuzun yazıdan, ne kadar sevdiğimi anladığınızı düşündüğüm The Balm Meet Matte Trimony far paletini mat far ihtiyacı olan herkese önerebilirim. Buraya kadar okuduysanız ya da atlayarak da olsa okuduysanız; bir şekilde bu yazı size bir fikir verebildiyse çok mutlu olurum ve çok teşekkür ederim. 

Sevgilerimle...

27 yorum:

  1. Bu palete bayılıyorum.. hiç elimden düşmüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Balm'ın bu Matte paletlerindeki renkler çok başarılı bence. Elimdeki 32 renklik Revolution mat palet dolayısıyla almıyorum ama gözüm de kalmıyor değil. Güle güle kullan canım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk Meet Matte palet de var Başak'cım ama onu bu kadar sevmemiştim. Bu versiyonun renkleri daha çok hitap etti bana :) Ah o Revolution paletler... İç geçiriyorum valla :) Teşekkür ederim canımcım, öpüyorum <3

      Sil
  3. The Balm ürünlerine kızlarım merak sarmaya başladı.. Eee büyüyorlar artık..:) Bunu da önereyim onlara..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Blana'm nefis anlatmışsın. Sırf Kumar için alacaktım bu paleti sonra yakından inceleyince beklediğim kadar kırmızılık barındırmadığını fark ettim. Yalnız renkler çoook kullanışlı. Güle güle kullan canım, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gökçe'm :) Kumar rengini ben de çok kırmızı olarak düşünmüştüm ama daha çok kiremit bir ton. Gerçi, böylesi benim için daha iyi oldu :) Bu palette kullanılmayacak renk yok neredeyse. Öpüyorum kocaman <3

      Sil
  5. Blana'mmmm yazıdaki her bir detayı keyifle okudum ve ayrıntı kaçırmamaya çalıştım. :) Bu arada göz makyajı yazısı talep ediyorum nasıl güzel makyajlar yapmışsın özellikle Matt Kumar rengi ile olan makyaj favorimm oldu :)) The balm'ın paletlerini ben de çok seviyorum güzelliğimm, oldukça kaliteliler :) Mutlulukla kullan güzel gözlümmmm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim Mary'im <3 Balm paletleri ben de başarılı buluyorum :) Göz makyajları da oldukça basit aslında :) Öpüyorum <3 <3

      Sil
  6. Yaa hem güzel hem farların gramajları büyük. Çok far kullanmasam bile ben de kaç zamandır bakışıyorum bu paletle Blana'cım. Çok güzel bir yazı olmuş, renklerin uygulamasını görmek ayrıca güzel oldu. Ellerine sağlık, öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten gramaj olarak kocaman bir palet bu Seher'cim :) Mat farlar için ihtiyacı karşılar kesinlikle... Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  7. Harika makyajlar çıkmış ortaya.Güle güle güle kullan canım.Benimde çok beğendiğim bir palet ama fiyatı beni pek mutlu etmedi nedense...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Filiz'cim :) Yurtdışında 150 TL civarındaki paletin indirimle burada 65 TL'ye inmesi beni mutlu ediyor :)

      Sil
  8. Blanacim senin gözüne bütün farlar yakisir masallah 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım, canımsın <3

      Sil
  9. renklerine bayılıyorum ama indirimde bulamıyorum :( bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimlerde hızlı tükeniyor olmalı, umarım bir seferinde denk gelir. :) Ben seni iki senedir takip ediyorum zaten. Sevgiler...

      Sil
  10. ben de çok istiyorum bu paleti, çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir indirimde denk gelirsiniz :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  11. Gratis'te bakışıp bakışıp vedalaştığım Trimony.. Belki bir gün alırım :)))

    YanıtlaSil
  12. The Balm ambalajıyla en çok kzımın ilgisini çekiyor. Ergen bir kızın olunca ben artık kenara çekiliyorum o bakıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm güzel bir marka... Anne-kız ortak da kullanılabilir bence Nilgün Hanımcım :)

      Sil
  13. çok güzel bir palete benziyor :)

    YanıtlaSil
  14. Matt lopez rengi bitti diğerleri dururkende yenisini almak istemiyorum. Sizin bildiğiniz matt lopez rengine benzer bir tekli far var mı? Ya da başka bir palet içerisinde?

    YanıtlaSil
  15. Matt Lopez rengini kullanmıyorum artık bitmesin diye harikaaa :) ve Matt Moskowitz rengi için olan yorumuna %100 katılıyorum, kesinlikle alınması gereken bir palet. :)

    YanıtlaSil